Betaling & levering

Når du har bestilt en vare på www.jadall.dk, modtager du automatisk en ordrebekræftelse via mail. Her vil du kunne se forsendelsesmåden, du har valgt, og samtidig se din faktura. Gem denne mail til evt. senere brug ved en eventuel reklamation.

Du kan også se din ordre og downloade din faktura på din konto. Log ind på www.jadall.dk ved hjælp af din e-mail adresse og adgangskode (som du oprettede samtidig med at du placerede din første ordre) Gå til sektionen "Ordreoversigt" på din konto ved at klikke på "Min konto" fra vores website. 

Priser 

Alle priser på jadall.dk er angivet i danske kroner og inkl. moms og alle danske afgifter, told mv. Til prisen skal lægges evt. forsendelsesomkostninger. Vi tager forbehold for fejl og prisændringer. Der er ikke Track & Trace eller forsikring på forsendelserne.


Levering

Dine varer vil under normale omstændigheder blive afsendt 2-4 hverdage efter vi har modtaget din bestilling.

Jadall Accessories beregner portoomkostninger ud fra ordrens samlede vægt, forsendelsesdestination samt forsendelsesmetode. Den normale vil være brev/brevpakke op til 1 kg. Porto - og fragtomkostninger er lig med Post Danmarks gældende takster og kan ses på www.postdanmark.dk. Portoomkostninger vises på din bestilling. 

Betaling 

Betaling kan ske med Dankort, VISAkort, Masterkort, check samt bankoverførsel. 

Bankoverførsel sker ved forudbetaling via netbank - til Sydbank 0570 462659. 

Ved bankoverførsel, afsendes varerne først, når beløbet er registreret i vores bank.

Ved betaling med check, afsendes varerne først, når checken er modtaget og indsat i bank.

Ved betaling med VISA/Dankort trækkes betalingen først fra dit kort, når varen afsendes fra Jadall Accessories - og altså ikke i det øjeblik, du har tastet dine kortoplysninger.

Alle priser er incl. moms og gebyrfrit. 

Garanti og reklamation

Jadall Accessories yder 2 års reklamationsret ifølge købeloven.

Tjek altid dine varer ved modtagelsen. Hvis en vare er blevet skadet under forsendelsen, skal du hurtigst muligt eller senest den efterfølgende hverdag kontakte os på tlf. +45 20326397, eller sende os en mail på info@jadall.dk

Varer sendt pr. efterkrav modtages ikke. Ved returnering bedes du bruge Post Danmark, da det er lettere at spore pakken hvis den skulle blive væk  under forsendelsen. Vær dog opmærksom på, at retten til at reklamere over synlige fejl og mangler bortfalder hvis reklamationsfristen ikke overholdes.